Klik hier voor onze Algemene verkoopsvoorwaarden 2022 in PDF formaat.
Klik hier voor onze Algemene voorwaarden in PDF formaat.
1. Aanvaarding van de voorwaarden.
Bij verkoop wordt er gevraagd om onze algemene en specifieke voorwaarden van verkoop en levering te aanvaarden. Bij het aanvaarden van de algemene verkoopsvoorwaarden, verklaar je ook akkoord met de algemene voorwaarden en ons privacy beleid.
2. Prijzen van producten
2.1 De prijs van een product is zoals de prijs vemeld staat op onze webshop. De prijzen van eettafels zijn inclusief levering op gelijkvloers in België en Nederland. Wanneer er een sprake is van een technische fout in de prijzen zijn wij hier niet voor aansprakelijk. Bij melding van deze fout zullen wij dit uiteraard zo snel mogelijk rechtzetten. De online prijzen zijn inclusief 21% Belgische btw.
2.2 Een prijs kan in tijd wijzigen. Wanneer een product is afgerekend telt de prijs op het moment van de afrekening.
1.3 Wanneer werkdagen worden aangegeven als termijn, omvatten deze alle dagen van de week met uitzondering van zaterdagen, zondagen en wettelijke feestdagen.
3. Afbeeldingen van producten
3.1 De afbeeldingen op onze website zijn een zo realistische mogelijke weergave van de producten in werkelijkheid. Wij proberen zoveel mogelijk info over onze producten te verschaffen. Het is ook steeds mogelijk om onze producten fysiek in onze showroom te zien in Kontich. Op vraag versturen we ook graag extra afbeeldigen per mail van onze producten. Ondanks onze inspanningen is het helaas technisch niet mogelijk om online exact dezelfde kleuren weer te geven als het product in realiteit. De website kan bezocht worden op verschillende toestellen met verschillende schermresoluties. Dit kan altijd voor een afwijking zorgen tussen het afgebeelde product online en het werkelijke product.
4. Leveringstermijn
Na het plaatsen van je bestelling wordt jouw tafel klaargemaakt in ons atelier. Dit duurt ongeveer zes tot acht weken. Zodra we starten aan de afwerking nemen we contact met je op om de levering in te plannen. De tafel kan dan binnen een week worden geleverd. Dit doen we ook in het weekend, zodat jij er tijdens de werkweek niet voor thuis hoeft te blijven.
5. Aanvaarding
Onze goederen worden altijd beschouwd als in ons atelier verkocht, ontvangen en aanvaard. Ze worden op risico van de ontvanger vervoerd, zelfs in het geval van een “franco” verkoop of levering. Elk eventueel probleem moet met de vervoerder besproken worden. Indien de goederen leverbaar zijn, en de goederen worden niet afgehaald door de klant of blijven op vraag van de klant bij de firma opgeslagen, dan wordt de bestelling gefactureerd op datum dat deze leverbaar was en is de betaling (opeisbaar) vanaf de vervaldag van de factuur (10 dagen na factuurdatum). De kosten van de opslag van de goederen zal tevens aangerekend worden.
6. Klachten
Wij proberen klachten of vragen zo goed en snel mogelijk op te lossen. Bel ons op +32 3 434 49 22 of ons op [email protected], dan helpen we je zo snel mogelijk. Heeft de klacht betrekking op de tafel zelf? Stuur ons dan, indien mogelijk, een foto toe, zodat we mee kunnen denken over een gepaste oplossing. Voor algemene vragen kan je ook steeds op klantenservice pagina terecht: "www.unit14.be/nl/faq
Bij buitengerechtelijke regeling is de Consumentenombudsdienst van de FOD Economie bevoegd om de aanvraag tot buitengerechtelijke regeling van consumentengeschillen te ontvangen. De Consumentenombudsdienst kan bereikt worden via deze link: https://consumentenombudsdienst.be/nl
Voor geschillen rond grensoverschrijdend gedrag kan er beroep worden gedaan op het Online Dispute Resolution platform van de Europese Unie via deze link: https://ec.europa.eu/consumers/
Mochten we er samen toch niet uitkomen, dan kan je als consument terecht bij Safeshops. SafeShops.be zal bemiddelen tussen de consument en de verkoper indien de klacht op het eerste zicht gegrond is. Je kan hen bereiken via het klachtenformulier op https://www.safeshops.be/nl/consumers-complaints/ of schriftelijk: Kapelsesteenweg 195/1, 2180 Ekeren, e-mail: [email protected]
7. Retourneringsrecht
Als het meubel uiteindelijk niet voldoet aan jouw verwachtingen kan je deze binnen 100 dagen na de ontvangst annuleren en retourneren. We vinden het niet alleen belangrijk dat je tevreden bent, je hebt wettelijk ook recht van retournering tem 100 dagen na jouw aankoop. Stuur ons in dat geval tijdig een mail met je contactgegevens. Het meubelstuk kan door ons worden opgehaald of door jou worden gebracht. In het laatste geval kan je het meubelsuk afleveren aan ons magazijn in Kontich, Satenrozen 6a / Unit 14, België. Wij kunnen het meubelstuk ook voor jou ophalen. Hiervoor rekenen we eenmalig 95 euro voor ophalingen in België en 130 euro in Nederland, Frankrijk, Duitsland en Luxemburg aan. Bij een retour waarvoor een verhuislift nodig is rekenen we eenmalig 125 euro aan.
Indien we jouw retour ontvangen in originele staat zal het aankoopbedrag terug overgemaakt worden naar jouw bankrekening.
Volgend formulier kan je invullen en terugzenden als je de overeenkomst wilt herroepen:
Klik hier om het formulier voor herroeping te downloaden
Let wel op! Tafels met afwijkende maten en met tafelbladen in keramiek 5 mm worden speciaal voor jou op maat gemaakt. Omdat dit maatwerk is, kan het om die reden om die reden in principe niet geretourneerd worden. Alle andere producten op unit14.be vallen wel onder retourneringsrecht.
8. Garantie
We vinden kwaliteit zeer belangrijk en bieden daarom een garantie van 10 jaar op fabricage fouten. Daarnaast wordt elke tafel door ons gecontroleerd, voordat hij wordt geleverd. Op die manier zorgen we ervoor dat je alleen de beste kwaliteit krijgt. Hou er wel rekening mee dat de houten producten natuurlijke producten zijn. Het meubel moet geplaatst worden in een omgeving met een normale kamertemperatuur en met een normale ventilatie.
Onze stalen onderstellen zijn voorzien van een zwarte poedercoating. Poedercoating zorgt voor een duurzame bescherming van het staal bij een normaal gebruik. Gelieve op te passen met bijtende en aggresieve kuismiddelen. Eventuele lakschade door een bijtend of aggresief kuismiddel valt buiten de garantie.
10. Betaling
Je kan online afrekenen met Bancontact of een kredietkaart. We vragen particuliere klanten om het aankoopbedrag volledig over te maken alvorens het product geleverd wordt. Als je graag het product betaalt per overschrijving kan je ons een mail sturen. Dan sturen we jou een factuur die je per overschrijving kan betalen. Wil je graag een factuur voor jouw bedrijf? Vergeet dan niet je facturatiegegevens (inclusief btw-nummer) achter te laten als je afrekent. Achteraf betalen is alleen mogelijk voor bedrijven. Stuur ons in dat geval een mail met jouw facturatiegegevens, dan maken we speciaal voor jou een factuur die je pas na het ontvangen van je tafel hoeft af te rekenen. Zowel particulieren als bedrijven ontvangen bij levering een bestelbon en de (voldane) factuur.
9. Auteursrecht
Zonder onze uitdrukkelijke schriftelijke toestemming is het strikt verboden de ontwerpen, afbeeldingen, tekst, logo's, code en of andere inhoud te kopiëren. Ook na aankoop van een product mag het ontwerp(en), afbeeldingen, logo's tekst, code en of andere inhoud niet worden gekopieerd, gereproduceerd of op enige andere wijze worden herverdeeld.
Op de volgende pagina’s worden de Algemene Verkoopvoorwaarden (AVV) opgenomen voor de registratie en bestellingen bij de online boetiek van Unit 14, Kontich (hierna, Unit 14), op de website www.unit14.be (hierna “Unit14.be”).
De wetgever verplicht in het bijzonder online dienstverleners tal van vermeldingen op te nemen aangaande de overeenkomst en de toepasselijke voorwaarden. Hieronder verzamelden wij voor jou deze vermeldingen en leveringsvoorwaarden. Wanneer in de productdetails niets anders wordt aangegeven, zijn de artikelen van Unit 14 bestemd voor privégebruik. Wanneer je vragen hebt over het aanschaffen van onze artikelen voor zakelijk gebruik, beantwoordt onze klantenservice graag al jouw vragen.
1. Toepassingsgebied; Termijn
1.1 De verwerking van de verrichtingen en de levering wordt uitsluitend uitgevoerd overeenkomstig deze AVV, die de basis vormen voor het geheel van contracten gesloten op basis van de huidige aanbiedingen op Unit14.be. De AVV, die in tegenspraak zijn met of afwijken van de volgende bepalingen zijn niet van toepassing. Deze AVV zijn niet van toepassing op aankopen van goederen te koop aangeboden door Unit 14 op andere online markten.
1.2 Indien er sprake is van “consumenten” in deze AVV, betreft het natuurlijke personen die een rechtshandeling stellen om redenen die met name vreemd zijn aan hun professionele of zelfstandige activiteiten. De “ondernemers” daarentegen zijn natuurlijke personen of rechtspersonen, of bedrijven met rechtspersoonlijkheid, die bestellingen plaatsen voor de behoefte van hun commerciële, zelfstandige of vrij beroep activiteit. Zowel de consumenten als de bedrijven worden beschouwd als “klant” in de zin van onderhavige AVV.
1.3 Wanneer werkdagen worden aangegeven als termijn, omvatten deze alle dagen van de week met uitzondering van zaterdagen, zondagen en wettelijke feestdagen.
2. Inschrijving op www.unit14.be
2.1 Bij de bestelling van goederen en/of het openen van een klantaccount op Unit14.be, zal je worden uitgenodigd je te registreren en jouw persoonlijke informatie te verstrekken.
2.2 Bij inschrijving ben je verantwoordelijk voor het juiste en volledige karakter van de te verstrekken informatie. Unit 14 zorgt evoor dat de toegangsgegevens op vertrouwelijke wijze worden behandeld en niet aan onbevoegde derden worden overgedragen. De inschrijvingsbevestiging komt onmiddellijk na het verzenden ervan toe.
3. Bestellingproces; Mogelijkheden tot wijziging; Mogelijkheid tot opslag en consultatie van de overeenkomsttekst.
3.1 We hebben het technische proces van de bestelling op een zeer eenvoudige manier bewerkstelligd. Je kiest uit de aanbiedingen op Unit14.be een artikel en bepaalt het gewenste aantal voor elk artikel dat je wenst te bestellen. Je bereidt de bestelling van het geselecteerde artikel voor door op de knop “toevoegen aan winkelwagentje” te klikken. Met de knop 'Ga verder met winkelen', keer je terug naar de catalogus en kan je andere artikelen selecteren en toevoegen aan jouw winkelwagentje. Om over te gaan tot bestelling, klik je op de knop “toevoegen aan winkelwagen”.
3.2 In het winkelwagentje kan je opnieuw het aantal geselecteerde artikelen controleren, aanpassen of bepaalde artikelen verwijderen of nieuwe artikelen toevoegen door op de knop "Ga verder met winkelen " te klikken. Klik op "Bestelling plaatsen" om toegang te krijgen tot uw bestaande inschrijving of de registratie van uw gegevens. Je kan (i) een ander leveringsadres invoegen, (ii) uitgenodigd worden de algemene verkoopvoorwaarden te accepteren, het wettelijk herroepingsrecht en de verklaringen van de geldende gegevensbescherming, (iii) jouw methode van betaling kiezen en (iv), voordat jouw bestelling wordt verzonden, rustig de gegevens controleren en eventueel corrigeren. Reeds op dit moment kan de voltooide bestelling worden opgeslagen en afgedrukt. Door op de "Koop" knop te klikken wordt de bestelling juridisch gesloten.
3.3 Je kunt de tekst van deze AVV raadplegen op de website www.unit14.be/voorwaarden. Je kan dit document ook afdrukken en opslaan met behulp van de gebruikelijke functie van jouw browsertype en ze opslaan in PDF-formaat.
3.4 De tekst van de overeenkomst zal worden opgeslagen, maar kan achteraf niet afzonderlijk worden bekeken. Echter, de tekst van de overeenkomst kan worden afgedrukt of opgeslagen voor verzending. Ook kan je eveneens de gegevens van jouw bestelling archiveren door (i) de AVV te downloaden en met behulp van jouw browser de gegevens vermeld op de laatste pagina van de bestelling op te slaan of (ii) te wachten op de automatische bevestiging van de bestelling, alsook de automatische bevestiging van de overeenkomst, die je zal worden overgemaakt per e-mail naar jouw adres na afsluiten van de bestelling. Deze e-mails bevatten nogmaals de ordergegevens en kunnen makkelijk worden afgedrukt of dankzij jouw emailprogramma worden opgeslagen.
4. Betalingen ; vervaltermijn
4.1 Je kan kiezen uit de betalingsmogelijkheden van een kredietkaart of banccontact. Unit 14 behoudt echter het recht om bij elke bestelling, sommige betalingsmethodes niet aan te bieden of te verwijzen naar een andere betalingsmethode.
4.2 Na het kiezen van de betalingsmethode, is de aankoopprijs verschuldigd bij het online afrekenen. De transactiegegevens worden jou overgemaakt bij ontvangst van de bestelling. De leveringstermijnen lopen vanaf ontvangst van betaling. Bij de betalingsmethode, kan de beschikbaarheid van het geselecteerde artikel wijzigen afhankelijk van het moment van betaling.
4.3 In het geval van een aankoop per kredietkaart volgt eerst een (pre-geautoriseerde) reservering van het bedrag bij voltooiing van de bestelling. De belasting van jouw kredietkaartrekening wordt direct na voltooiing van de opdracht uitgevoerd.
5. Taal; Sluiten overeenkomst
5.1 Overeenkomsten met betrekking tot artikelen, te koop aangeboden op Unit 14, worden uitsluitend gesloten in het Nederlands.
5.2 De presentatie van de producten op onze webshop unit14.be, vormt geen juridisch bindend aanbod maar een vrijblijvende online catalogus. Door op de "Bevestig" knop te klikken, breng je een bindend bod tot aankoop uit voor de artikelen in de winkelmand.
5.3 De bevestiging van de technische ontvangst van jouw bestelling vindt plaats via e-mail naar het door jouw opgegeven adres, onmiddellijk na ontvangst van de bestelling. Deze ontvangstbevestiging vormt nog geen aanvaarding van jouw bestelling.
5.4 Een juridisch bindende overeenkomst houdende de aankoop van de door jouw bestelde artikelen ontstaat bij aanvaarding van de bestelling. De aanvaarding kan op verschillende manieren gebeuren: De bestelling van de klant wordt aanvaard door een afzonderlijke bestelling per e-mail of de klant aanvaardt het aanbod en betaalt via Bancontact of kredietkaart.
6. Prijs; Verzendingskosten; Aanvullende diensten
6.1 De geldende prijzen zijn de prijzen op het moment van de bestelling. De vermelde prijzen omvatten het bedrag van de bestelling en de BTW van toepassing in België namelijk 21%.
7. Beschikbaarheid; Voorraadrisico; Opheffing leveringsverplichting; Verlening leveringstermijnen; Vertraging; Leveringsgebied
7.1 Unit 14 behoudt zich de mogelijkheid voor zich terug te trekken uit de overeenkomst wanneer Unit 14 zelf niet correct en op tijd bevoorraad is en dus niet verantwoordelijk is voor de ontbrekende beschikbaarheid. In geval van niet beschikbaarheid van de goederen, wordt een eventuele vooruitbetaling onverwijld terugbetaald.
7.2 Leveringstermijnen worden redelijkerwijs verlengd in geval van overmacht. Begin en einde van dergelijke omstandigheden wordt jou onverwijld medegedeeld. Indien de verstoring door overmacht meer dan 4 weken na verval van de initiële leveringstermijnen duurt, ben je gerechtigd de overeenkomst op te zeggen.
7.3 Voor de consumenten gaat het risico van toevallig verlies of toevallige verslechtering van de verkochte goederen over op de koper bij aflevering van de goederen aan de consument of aan een door deze laatste aangewezen geadresseerde.
7.7 De kost voor de levering van de eettafels wordt niet apart aangerekend, deze is inclusief de online vermelde prijs. De levering beperkt zich toch het gelijkvloers in België en Nederland. De koper is verantwoordelijk om bij de aflevering voldoende plaats en doorgang te voorzien om het product op een veilige plaats te leveren. De woning moet met een vrachtwagen bereikbaar zijn. Bij een levering op een verdieping wordt er aan de klant gevraagd om een verhuislift te voorzien. Wij helpen waar mogelijk om het meubelstuk naar boven te verhuizen.
8. Eigendomsvoorbehoud; Wederverkoop
8.1 De producten blijven eigendom van Unit 14 tot de volledige betaling van de verkooopprijs.
9. Promotiecodes
9.1 Unit 14 biedt promotiecodes aan. Deze promotiecodes zijn bons die je niet kan kopen of die in het kader van reclamecampagnes, met beperkte geldigheidsduur, worden uitgedeeld.
9.2 De promotiecodes zijn enkel geldig voor een bepaalde periode en kunnen maar eenmaal gebruikt worden tijdens het bestellingproces bij Unit 14. Sommige artikelen kunnen worden uitgesloten van de promotieactie.
9.3 Je kan de bon inruilen – enkel vóór de voltooiing van de bestelling – door de code van de bon in te geven via de knop in het winkelmandje. Een latere compensatie is niet mogelijk. Het tegoed van de promotiecode kan niet worden terugbetaald of vergoed.
9.4 De promotiecode kan niet worden overgedragen aan derden. Meerdere codes kunnen niet worden gecombineerd.
9.5 Indien het bedrag van de code niet volstaat voor de bestelling, kan het verschil worden vereffend via de aangeboden betalingsmethode.
9.6 De aanduidingen inzake de respectieve verkoopvoorwaarden en gebruik van de promotiecodes bevinden zich op de codes zelf.
10. Cadeaubon
10.1 De cadeaubon (een coupon die je kan kopen) kan worden omgezet voor de aankoop van artikelen op unit14.be.
10.2 Het tegoed van de cadeaubon kan niet worden terugbetaald of vergoed.
10.3 Cadeaubonnen kunnen enkel worden ingegeven voor de beëindiging van de bestelling. Een latere compensatie is niet mogelijk.
10.4 Indien het bedrag van de cadeaubon niet volstaat voor de bestelling, kan het verschil worden vereffend via de verschillende aangeboden betalingsmethoden.
10.5 Meerdere cadeaubonnen kunnen niet worden gecombineerd voor dezelfde bestelling.
10.6 Wij zijn niet verantwoordelijk voor verlies van de cadeaubon. Ook zijn wij niet verantwoordelijk bij een fout in het e-mailadres van de ontvanger van de cadeaubon.
10.7 De cadeaubon is overdraagbaar. De vermenigvuldiging, uitgave of manipulatie van de bonnen is niet toegestaan.
10.8 De code van de cadeaubon wordt overgemaakt per mail bij ontvangst van betaling.
11. Toepasselijk recht
11.1 Voor alle transacties en andere rechtsverhoudingen is het Belgisch recht van toepassing. Het internationale verdrag inzake internationale koopovereenkomsten betreffende roerende zaken (CISG) en elk ander akkoord tussen staten is niet van toepassing.
11.2 In zaken met handelaren en rechtspersonen van publiek recht, is het forum voor alle geschillen met Unit 14 over de huidige algemene verkoopvoorwaarden en de overeenkomsten gesloten in het kader ervan, met inbegrip van vorderingen over inwisseling en bonnen, de zetel van Unit 14 (Kontich). In dit geval hebben we ook het recht om juridische stappen te ondernemen op de zetel van de klant.
12. Vrijwaringclausule
Als één of meer bepalingen van deze overeenkomst of delen ervan ongeldig of onvolledig zouden zijn, zal de geldigheid van de overige bepalingen hierdoor niet worden aangetast. Het respectievelijk wettelijk statuut treedt in de plaats van de vervallen of ontbrekende bepaling.
Unit 14
www.unit14.be
Satenrozen 6a / unit 14
2550 Kontich
Btw nr BE 0685.657.762
Per: 13 januari 2022
In deze privacyverklaring willen we heldere en transparante informatie geven over (welke gegevens we verzamelen) hoe wij omgaan met persoonsgegevens. Wij doen er alles aan om jouw privacy te waarborgen en gaan daarom zorgvuldig om met persoons- gegevens. Unit 14 houdt zich in alle gevallen aan de toepasselijke wet- en re- gelgeving, waaronder de Algemene Verordening Gegevensbescherming.
Dit brengt met zich mee dat wij in ieder geval:
Unit 14
Satenrozen 6a / unit 14
2550 Kontich
[email protected]
+32 3 434 49 22
1. Waarom verwerken wij persoonsgegevens
Jouw persoonsgegevens worden door Unit 14 verwerkt ten behoeve van de volgende doeleinden en rechtsgronden:
Voor de bovenstaande doelstellingen kunnen wij de volgende persoonsgegevens van je vragen (en opslagen) (verzamelen) (verwerken):
We gebruiken de verzamelde gegevens alleen voor de doeleinden waarvoor we de gegevens hebben verkregen.
2. Verstrekking aan derden
De gegevens die je aan ons geeft kunnen wij aan derde partijen verstrekken indien dit noodzakelijk is voor uitvoering van de hierboven beschreven doeleinden.
Zo maken wij gebruik van een derde partij voor:
Wij geven nooit persoonsgegevens door aan andere partijen waarmee we geen verwerkersovereenkomst hebben afgesloten.
Met deze partijen (verwerkers) maken wij hierin uiteraard de nodige afspraken om de beveiliging van jouw persoonsgegevens te waarborgen.
Verder zullen wij de door jouw verstrekte gegevens niet aan derden doorgeven (andere par- tijen verstrekken), tenzij dit wettelijk verplicht en toegestaan is. Een voorbeeld hiervan is dat de politie in het kader van een onderzoek (persoons)gegevens bij ons opvraagt. In een dergelijk geval dienen wij medewerking te verlenen en zijn dan ook verplicht deze gegevens af te geven.
Tevens kunnen wij persoonsgegevens delen met derden indien je ons hier (schriftelijk) toestemming voor geeft. Je hebt het recht deze toestemming ten allen tijde in te trekken, zonder dat dit afbreuk doet aan de rechtmatigheid van de verwerking voor de intrek- king daarvan.
Wij verstrekken geen persoonsgegevens aan partijen welke gevestigd zijn buiten de EU.
Minderjarigen
Wij verwerken enkel en alleen persoonsgegevens van minderjarigen (personen jonger dan 16 jaar) indien daarvoor schriftelijke toestemming is gegeven door de ouder of wettelijke vertegenwoordiger.
Bewaartermijn
Unit 14 bewaart persoonsgegevens niet langer dan noodzakelijk voor het doel waar- voor deze zijn verstrekt dan wel op grond van de wet is vereist. Als algemene regels worden persoonsgegevens maximaal 25 jaar na laatste gebruik bijgehouden.
Beveiliging van de gegevens
Wij hebben passende technische en organisatorische maatregelen genomen om persoonsgegevens van je te beschermen tegen onrechtmatige verwerking, zo hebben we bijvoorbeeld de volgende maatregelen genomen:
Je rechten omtrent jouw gegevens
Je hebt recht op inzage en recht op correctie of verwijdering van de persoonsgegeven welke wij van je ontvangen hebben. Bovenaan dit privacy statement staat hoe je contact met ons kan opnemen. (Je kan ons ook contacteren via de contactpagina van onze website www.unit14.be/faq). Om misbruik te voorkomen kunnen wij je daarbij vragen om je adequaat te identificeren. Om je identiteit te controleren vragen wij je om een kopie van je identiteitskaart mee te sturen. We raden je sterk aan om daarbij je pasfoto onzichtbaar te maken en erbij te vermelden dat het om een kopie gaat.
Tevens kan je bezwaar (verzet) maken tegen de verwerking van jouw persoonsgegevens (of een deel hiervan) door ons of door één van onze verwerkers.
Ook heb je het recht om de door jouw verstrekte gegevens door ons te laten overdragen aan jijzelf of in opdracht van jouw direct aan een andere partij. Wij kunnen je vragen om je te legitimeren voordat wij gehoor kunnen geven aan voornoemde verzoeken.
Klachten
Mocht je een klacht hebben over de verwerking van je persoonsgegevens dan vragen wij je hierover direct contact met ons op te nemen. Je hebt altijd het recht een klacht in te dienen bij de Gegevensbeschermingsautoriteit (GBA), Drukpersstraat 35, tel +32 (0)2 274 48 00, Fax +32 (0)2 274 48 35, e-mail: [email protected]
Wijziging privacy statement
Unit 14 kan zijn privacy statement wijzigen. Van deze wijziging zullen we een aan- kondiging doen op onze website. De laatste wijziging gebeurde op 30 maart 2022. Oudere versies van ons privacy statement zullen in ons archief worden opgeslagen. Stuur ons een e-mail als je deze wilt raadplegen.