
Klantenservice
Wist je dat meubels kopen ook gewoon leuk kan zijn? Bij Unit 14 gaan we voor niets minder dan een positieve ervaring over de hele lijn, van een vriendelijke verkoop tot complimentjes van je gasten. Zo maken we altijd onze beloftes waar, zorgen we voor een vlotte levering en werken we alleen samen met de beste interieurwinkels. En voor je denkt dat we overdrijven: onze klantliefde leverde ons in 2021 zelfs de Customer Friendliness award van Safeshops op.
Bestellen
-
Je kunt je favoriete tafel bestellen door ‘m in je winkelwagen te plaatsen en af te rekenen. Lekker makkelijk toch? Grapje, we snappen dat het bestellen en kiezen van je nieuwe tafel best wel wat poten voeten in de aarde heeft. Door via het menu naar ‘Onze tafels’ te navigeren kun je onze designs bekijken en hoef je alleen maar de afmeting te kiezen.
Vervolgens is het moment daar om je nieuwe favoriete tafel toe te voegen aan je winkelmand en af te rekenen. Na het plaatsen van je bestelling sturen we je via de mail een orderbevestiging. Wij maken je tafel dan klaar in ons atelier en houden je persoonlijk via de mail op de hoogte om de levering in te plannen.
-
Dan is er iets misgegaan! Gelukkig zijn we je niet vergeten. Als je twijfelt of we je bestelling in goede orde hebben ontvangen kun je ons altijd ter controle mailen of bellen, dan kijken we even met je mee.
Betalen
-
Je kunt online afrekenen met Bancontact of een kredietkaart. Staat de betaalmethode die jij vaak gebruikt er niet tussen? Stuur ons een mail: dan gaan we er naar kijken!
-
Ja, alle prijzen op onze website zijn inclusief 21% BTW.
-
Zeker! We sturen zowel de bestelbon als de factuur mee met je tafel. Wil je graag een factuur voor jouw bedrijf? Vergeet dan niet je facturatiegegevens (inclusief btw-nummer) achter te laten als je afrekent.
-
Achteraf betalen is alleen mogelijk voor bedrijven. Stuur ons in dat geval een mail met je facturatiegegevens, dan maken we speciaal voor jou een factuur die je pas na het ontvangen van je tafel hoeft af te rekenen.
-
Ja! Het is mogelijk om bij het afrekenen voor een aanbetaling te kiezen van 10% van het geheel. De rest van het bedrag kan met pin (ook creditcard) worden voldaan bij de levering van je nieuwe standvastige vriend.
Bezorgen
-
Onze tafels worden altijd verpakt in stevig gerecycled karton, zodat ze tijdens het vervoer niet kunnen beschadigen. Daarnaast controleren we elke tafel, inclusief verpakking, in ons atelier in Antwerpen, voordat je tafel wordt opgestuurd.
-
Na het plaatsen van je bestelling wordt jouw tafel klaargemaakt in ons atelier. Dit duurt ongeveer zes tot acht weken. Zodra we starten aan de afwerking nemen we contact met je op om de levering in te plannen. De tafel kan dan binnen een week worden geleverd. Dit doen we ook in het weekend, zodat jij er tijdens de werkweek niet voor thuis hoeft te blijven.
-
Om te garanderen dat jouw nieuwe tafel in de best mogelijke kwaliteit bij je arriveert, komen we de tafel zelf, persoonlijk afleveren. We zorgen er dan gelijk voor dat de tafel terechtkomt op de plek waar jij ‘m graag zou willen hebben. Zowel de bezorging als de plaatsing van de tafel zijn bij de prijs inbegrepen. Bij vertrek nemen we alle verpakkingen mee, zodat alleen je tafel achterblijft.
-
In België en Nederland kost de bezorging je niets. Bel ons of stuur een mail als je jouw tafel graag daarbuiten zou willen laten bezorgen.
-
We leveren gratis in heel België en Nederland. Wil je daarbuiten een nieuwe tafel geleverd hebben? Geen probleem. Stuur ons een mail, dan sturen wij je een passende oplossing toe. Woon je in een flatgebouw? Dan zou het kunnen dat er een verhuislift nodig is. Bekijk daarvoor het antwoord op de vraag hieronder.
-
Bij een levering in een flatgebouw vragen we je om, indien nodig, zelf in een verhuislift te voorzien. Noteer in dat geval bij de bestelling dat je op een verdieping woont. Wij nemen dan contact met je op om de levering af te stemmen, waarbij we rekening houden met het tijdstip waarop de verhuislift aanwezig is, zodat je niet onnodig hoeft te wachten. Twijfel je of een verhuislift nodig zal zijn? Bel of mail ons dan, dan denken we mee.
-
Ongeveer zes tot acht weken na het bestellen. We proberen je tafel altijd te bezorgen in het weekend, zodat je er doordeweeks niet voor thuis hoeft te blijven. We stellen je persoonlijk op de hoogte van het bezorgmoment en stemmen, mocht dat nodig zijn, met je af.
-
We stellen de planning altijd zo efficiënt mogelijk op. Daarom kun je geen tijdstip kiezen voor de bezorging van je nieuwe tafel. Wel sturen we je ongeveer een week voor de levering een mail om de bezorging in te plannen. Is er een bepaalde week die jouw voorkeur heeft? Geef dit dan door bij jouw bestelling, dan proberen we daar rekening mee te houden.
Retourneren
-
Ja, we vinden kwaliteit zeer belangrijk en bieden daarom een garantie van twee jaar op de kwaliteit. Daarnaast wordt elke tafel door ons gecontroleerd, voordat hij wordt geleverd. Op die manier zorgen we ervoor dat je alleen de beste kwaliteit krijgt, want dat verdien jij!
-
Laat het dan direct weten! We zoeken dan samen naar een goede oplossing. Let wel op! Wanneer een product voor je op maat is gemaakt kan deze om die reden in principe niet geretourneerd worden.
Varia
-
Onze tafels met een tafelblad van eik en mortex zijn vanaf de vloer gemeten 75 centimeter hoog. De tafels met een tafelblad van keramiek hebben een hoogte van 74,2 centimeter.
-
Onze rechthoekige tafels zijn altijd 90 centimeter breed. Onze ovale tafels zijn breder, namelijk 110 tot 120 centimeter. Zo is er voldoende ruimte om al je potten en pannen kwijt te kunnen!
-
Onze eiken tafelbladen zijn 2 centimeter dik. Bij een keramisch tafelblad is de dikte 12, 9 of 5 millimeter.
-
Wij adviseren het volgende: - 6 personen: ovaal van 220 bij 110 cm. - 6-8 personen: ovaal van 250 bij 115 cm. - 8 personen: ovaal van 280 bij 120 cm. Wil je weten hoe je stoelen moet plaatsen aan een ovale tafel? Maak een afspraak en kom langs in onze showroom, dan laten we je het zien!
-
Wij adviseren het volgende: - 6 personen: 180 bij 90 cm. - 6 personen: 200 bij 90 cm. - 6-8 personen: 220 bij 90 cm. - 8 personen: 240 bij 90 cm. - 8 personen: 260 bij 90 cm. - 8-10 personen: 280 bij 90 cm. - 10 personen: 300 bij 90 cm.
-
Je kunt kiezen uit: - Naturel - Bruin - Zwart Wil je jouw tafel graag beleven voordat je ‘m besteld? Maak een afspraak en kom langs in onze showroom!
-
Momenteel kun je kiezen uit: - Betonlook - Calacatta - Carrara - Ceppo di Gré - Nero Marquina - Noir Dèsir - Pietra Grey - Rosso - Travertine - Sandstone Keramiek heeft de looks van marmer, maar is een stuk makkelijker in onderhoud. Wil je jouw tafel graag beleven voordat je ‘m besteld? Maak een afspraak en kom langs in onze showroom!
-
Ja, onze tafelbladen van keramiek zijn beschermd tegen vlekken, maar ook tegen schokken, hitte en kou. Wij branden onze keramische tafelblad namelijk altijd dicht, wat - in tegenstelling tot tafels van marmer - zorgt voor een onderhoudsvriendelijke en krasvaste tafel om aan te kunnen leven. Verder is het keramiek altijd gecertificeerd volgens de internationale eisen.
-
Ja, we werken onze tafelbladen van eik altijd af met een transparante beschermingslaag. Zo wordt de tafel beschermd tegen vlekken en krassen, zonder dat de natuurlijke kleur van het hout verloren gaat.
-
Ja, al onze onderstellen krijgen na het lassen een poedercoating. Door het poedercoaten wordt het staal beschermd, roest voorkomen en wordt het staal mooi matzwart.
-
Doorgaans hebben we een aantal tafels op voorraad. Benieuwd naar welke tafels al op je staan te wachten? Stuur een mail of kom ze bekijken in onze showroom!
-
Ja, monteren doen wij voor je. De tafels worden zonder meerprijs gemonteerd geleverd.
-
Zeker! Stuur ons een mail en vraag naar Sylvester. We maken graag kennis om te bespreken wat we voor elkaar kunnen betekenen.
-
Geen probleem! Neem dan wel even van te voren telefonisch contact met ons op of stuur ons een mail, dan plannen we een afspraak in en zorgen we ervoor dat je niet voor een gesloten deur staat!
-
Dat is niet leuk! Wij proberen klachten of gebreken zo goed en snel mogelijk op te lossen. Bel of mail ons, dan helpen we je zo snel mogelijk. Heeft de klacht betrekking op de tafel zelf? Stuur ons dan, indien mogelijk, een foto toe, zodat we mee kunnen denken over een gepaste oplossing. Mochten we er samen toch niet uitkomen, dan kan je als consument terecht bij Safeshops. SafeShops.be zal bemiddelen tussen de consument en de verkoper indien de klacht op het eerste zicht gegrond is. Je kan hen bereiken via het klachtenformulier op https://www.safeshops.be/nl/consumers-complaints/ of schriftelijk: Kapelsesteenweg 195/1, 2180 Ekeren, e-mail: Info@SafeShops.be. Bij buitengerechtelijke regeling is de Consumentenombudsdienst van de FOD Economie bevoegd om de aanvraag tot buitengerechtelijke regeling van consumentengeschillen te ontvangen. De Consumentenombudsdienst kan bereikt worden via deze link: https://consumentenombudsdienst.be/nl Voor geschillen rond grensoverschrijdend gedrag kan er beroep worden gedaan op het Online Dispute Resolution platform van de Europese Unie via deze link: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=EN
-
bezorgd - 9,5/10
Google reviews - Stijlvol. Duurzaam. Belgisch
- Niet tevreden?
100 dagen retourrecht - 5 jaar
garantie